Kompletný redizajn rekreačného strediska Zaruby.sk

VÍZIA ZNAČKY

Pri redizajne je dôležité vedieť dlhodobé plány podniku. Resort Záruby nechcel ostať obyčajnou chatovou oblasťou, ako to bolo pôvodne. Premenovali sa preto z “Chatová oblasť Záruby” na “Rekreačné stredisko Záruby”. Posunulo to značku na vyšší level ako sme pri webových prezentáciach chát zvyknutý. Bolo nutné dodať značke extravagantnosť v spojení s ružovou farbou, ktorá sa používala aj pri rekonštrukcií samotného strediska.

NOVÝ NÁDYCH

Stará webstránka Zárub nedisponovala rezervačným systémom,  informáciami o udalostiach a o adaptácií dizajnu do modernej doby už ani nehovorím. Dala som jej nový nádych vo forme dizajnu. Redizajnovala som logo podľa predstáv klienta ako i celého konceptu či polohy. Webstránka sa prerábala podľa najnovších trendov a užívateľského rozhrania cieľovej skupiny.